रामपुर क्याम्पसको अन्तिम क्लास पार्टी र मेरो जन्मदिन

स्नातक तहको चार बर्षे पढाई सकेसंगै आफ्नो जिबनको गोरेटो तय गर्दै रामपुरबाट निस्कने बेलामा सबै साथीहरु बिचमा एउटा जमघट आवस्यक थियो; मात्र खाचो थियो बहानाको| त्यो बहाना वा अवसर दिलाइदियो केटीहरुको Handball र Basketball को एतिहासिक बिजयले| अनि तय भयो जमघटको मिति २०७०.०२.०९, बिहिबारको दिन | संयोग भन्नुपर्छ त्यहि दिन पर्यो मेरो जन्मदिन| ५ वर्षको बसाइमा अरु बेला मेरो जन्मदिन मनाउने अवसर रामपुरमा मिलेन| प्रायः बिदा पर्थ्यो| तर यसपाली त्यो अवसर मिल्यो, सेमेस्टर लम्बिनाले| यो निकै उपयुक्त र अमुल्य अवसरको उपयोग गर्दै मैले पनि आफ्नो जन्मदिन रामपुरमा पहिलो र अन्तिम पटक मनाउने निर्णय गरि साथीहरुलाई Surprise RedBull Party गर्ने विचार गरेर सबै कुराको चाजो-पाजो मिलाए| यता साथीहरुले पनि मेरो जन्मदिन भन्ने थाहा पाएर Surprise Birthday Cake को व्यवस्था गरेछन् मलाई Surprises दिनको लागि| त्यसपछि बन्यो करिब ४० जनाभन्दा धेरै जनाको उपस्थितिमा रामपुर सेक्शन ए ब्याच २००९-१३ को क्लास पार्टी र मेरो Birthday Party को Cocktail| मलाई जन्मदिनको सुभ कामना र Cake Surprises दिने सम्पूर्ण साथीहरुलाई मुरीमुरी धन्यबाद| यो दिन मेरो मानसपटलमा सदैब कैद भएर रहनेछ| उक्त क्लास पार्टीको केही झलकहरु|